maanantai 9. tammikuuta 2012

9. Tammikuuta, 2012

  Huh. Nyt on lähtenyt tämäkin vuosi viimein käyntiin. Tänään mun olis pitänyt mennä kouluun, mutta jätin menemättä. Sen sijaan kirjoitin koulun opintovastaavalle jättäväni opinnot kesken, tai vähintäänkin siirtäväni niitä eteenpäin.

  Tiedän, että tämä valinta on sellainen, jota esimerkiksi äitini ei katso kovin hyvällä, mutta se tuntuu kaikista järkevimmältä. Mitä järkeä mun on matkustaa puolen tunnin matkan päähän istumaan kuudeksi tunniksi tietokoneelle ja esittämään, että muka joskus valmistuisin, kun se on ollut jo alusta asti selvää, että niin ei tule käymään? Sitä suuremmalla syyllä, mitä järkeä mun on kuluttaa aikaani, energiaani ja kärsivällisyyttäni kyseisen koulun tehtäviin, tai lukea kyseisen koulun kirjoja? Luokallani on kuitenkin niitäkin ihmisiä, ketkä oikeasti tahtoo valmistua kyseiseen ammattiin. En tahdo olla mukana hidastamassa heitä, vain siksi, koska "mulla nyt ei ole muutakaan rahanlähdettä tällä hetkellä". Nyt oli korkea aika tehdä se, mitä olen aikonut koko kyseisessä koulussa oleskeluaikani ajan tehdä: jättää se taakse, etsiä töitä ja hakea myöhemmin jonnekin sellaiseen kouluun, joka oikeasti kiinnostaa.

  Nyt minulla on enemmän aikaa keskittyä niihin asioihin, jotka ovat oikeasti itselleni tärkeitä: avovaimooni (kuulostaapa muuten vakavemmalta kuin "tyttöystävä"), näihin kirjoitusprojekteihin, musiikkiin, ystäviini, bändiini, skeittaamiseen, videopeleihin, kirjojen lukemiseen ja - ennen kaikkea - itseeni.

  Tässä vuodessa on paljon asioita, joita odottaa. Total Recallin kanssa olisi tarkoitus lähteä nauhoittamaan meidän ensimmäistä varsinaista albumia tuossa Helmi-maaliskuu-akselilla. Viikonloppuna käytiin soittamassa vuoden ensimmäiset treenit ja parin viikon päästä mennään uudestaan. Odotan mielenkiinnolla, mitä kaikkea saadaan tämän vuoden kuluessa aikaan. Just wait and see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti